<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Atika, 24yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:



recent update :
Segmen Interview Review By Hana
written on April 07, 2012 @ Saturday, April 07, 2012 ✈

                                                   Youkoso ~ Assalammualaikum ~ Annyeong ~


Ade orang ajak masuk satu segmen ni. Tuan blog sendiri yang menjemput. Hehe. Ni first time masuk segmen dekat blog.


                                                             Klik sini untuk join
                                               


Okay, sekarang kena jawab soalan yang diutarakan oleh Hana.


Siapakan Nama anda (Nickname pun tak pe)?
Nama saya Atika.

Berapakah umur anda?
Sweet 15. Muda lagi ~

Apakah konsep blog anda?
Just nak share apa yang berada dalam fikiran saya dan yang paling penting KPOP.

Apakah perasaan anda apabila menjadi seorang Blogger?
Gembira. Tengok kawan saya ramai yang ada blog, saya jeles. So, buat and tak tahu pulak yang blog ni menyeronokkan. Yang paling penting blog ni saya dapat edit mengikut citarasa saya.

Tagging kawan blogger saya :

Done answer the question and tagging friends.



2 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life