<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Atika, 24yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:



recent update :
Saudara datang ~
written on April 02, 2012 @ Monday, April 02, 2012 ✈

Hye peeps ! nak story sikit ni. sikit ...je. Saudara aku dari Indonesia datang rumah aku Jumaat lepas. Tak penah-II nak datang, tiba-II mimpi ape ntah datang sini. Hehe. Sebenarnya diorang datang sebab nak pergi Genting Highlands tapi tak jadi sebab ayah aku hasut takyah gi sane. Haha.

                                                    tak penah pergi sini >_< sape nak blanje ? 


Ahad abang aku bawak aku, adik aku and diorang pegi jejalan. Sume nya pompuan kecuali abang aku. Perangcangan awal ingat nak pegi Zoo Johor dulu. Dah sampai sane baru tahu yang zoo tutup dari bulan 3 lagi sebab nak renovate kot. Dah lah panas =='


So, abang aku ajak gi CS. Tunggu bas macam ape ... siot ar orang yang bawak tu. Amek cab lah jawabnya. Sebenarnya aku tak nak gi CS sebab kalau dekat situ aku boleh buat ape je ? shopping ? hehe. itu bukan aku nak shopping-II ni. Hah ! lupa lak. Masa kat CS aku ade jumpa 2 orang nenek ni. Ya Allah, pakaian dia *geleng kepala. Aku rasa nenek ni jadi mangsa fesyen lah. Tak kena langsung. Okayy stop. Tak boleh kutuk banyak-II.


 2 jam gak aku kat dalam, sebab aku tawaf satu CS tu. Hehe. And then lepas tu pergi Taman Nong Chik (Taman Merdeka) Masa tu tengah panas terik. Kat situ pon aku tawaf sume tempat. Aku baru dapat tahu yang kat sane ade Bungee Jumping tapi tade orang yang jage. Spoil betul lah =='


Dekat pukul 6.00 baru gerak pegi tempat lain. Kita orang pergi Hutan Bandar Johor Bahru, bukan Hutan Bandar Putra ea. Kat situ banyak ikan, kura and yang paling aku suka iaitu Taman ! Hehe. Dah lama tak main taman. Okayy kita kembali waktu childhood kita ea.





yang warne ungu tu edit ya, bukan real ~



Tempat mandi-II kat situ dah tak bersih.Dulu masa kecik slalu pergi sane. Hehe. Lepas tu kita orang pon balik. Penat berjalan satu hari. Aku jarang keluar rumah termasuklah kedai yang dekat depan rumah. Malas punya pasal. Semalam baru tahu ade tempat-II tu. Cantik ^_^ Subhanallah ~

Just that.
Kbaii ~

      



0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life