<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Atika, 24yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:



recent update :
:. New Target .:
written on January 19, 2012 @ Thursday, January 19, 2012 ✈

                                                 Annyeong ~Assalammualaikum ~Youkoso ~


Dah lame aku tak update ,da bersawang blog ni ..aku bukan malas tapi sebenarnye takde idea nak tulis ape //lie actually .Okay skarang aku da masuk minggu 3 skola .And first day school ,aku bukan cari kawan baik aku ,tapi aku cari DIA .lastly aku tak jumpe pon dia .
Third day ,baru nampak dia ,sebab cikgu panggil .mase tu gembira sangat cam nak GILA .lol .ade aku terserempak dengan dia kat koridor .tapi dia buat dunno je .
Yang paling aku tak leyh lupakan time masa balek skola ,aku tak sangke yang dia balik naik motor //patotla aku cari dia kat van yang dia biase naik takde .selain naik motor ,dia boncengkan sorang dak pompuan yang pasti aku SANGAT kenal .

Masa tu reaksi aku Terkejut ,Sedih and Tak sangke .So ,thats mean aku kena cepat-II lupakan DIA !
tadi ade benda yang terjadi ,time tu aku nak naik atas and tak tahu lak yang dia ade and the gang kat atas .aku pon jalan sebelah dia //berselisih la maknanya .then kawan II dia perli DIA .dia balas ,tapi suara dia ...hahaha comel sangat .lol .
Terang trangan aku still tak bole nak lupakan dia .Takpe aku akan berusaha ! Atika Fighting ! lol ~

nampak kan tajuk kat atas .jangan ckap kau buta ya //jangan marah .skang citer pasal target terbaru aku .This person is my senior .form 5 .aku panggil dia MR. A .mana bole mention dia kat sini ~ aku rase senior ni baik //aku tak nak panggil dia ABANG sebab aku Geli .hehe luls .
apa yang paling senior tu ade lesung pipi //kalau salah ,sorry aku tak reti nak eja .senior tu sangat ....pandai ! dia amek sains .ape yang aku tengah buat skarang ialah usha senior tu sampai dapat ! haha joke jela .

tak sangka aku buat karangan .hahahaha .aku ingat nak buat 4-5 baris je .okay tu jela .kaybai ^^ Ppyong !


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life