<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Atika, 24yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:



recent update :
Keputusan teruk :'(
written on March 22, 2012 @ Thursday, March 22, 2012 ✈

                                    Annyeong ! Assalammualaikum ! Youkoso !






Hai semua follower yang baru :) Thanks sebab sudi follow. Okay now story morry sikit nan awak semua ya ~ 2 minggu lepas aku baru habis exam and then cuti. Aku cuti macam tak cuti jek sebab ade klas tambahan 3 hari. Malas nya =.= Tapi still pegi gak sebab ade 'senior' tu. First day okay jek then mase hari ke-2 kena demam. Gagah kan diri gak pegi kelas. But time balik aku cam nak pengsan. Esok teros tak datang.

Hari khamis pegi rumah atuk sebab parents pegi KL. Happy gila time tu. Hehe. lol. Next week dapat result. Result leyh tahan ... Hampeh ~~ Nak tahu dapat brape ? hehe. Taleyh bitaw.

Tak bitaw parents result pekse bulan ni lagi. Takot >.< Lain kali jela. Hahaha.
Baru-baru ni result SPM kluar kan ? aku tak ingat tarikh dia. Ramai yang dapat straight A's. Whoah ! congrats lah untuk senior senior tahun 2011. Tahun ni senior yang aku suka tu lak yang menghadap SPM. Good luck ya. I think he can do it because his result when PMR is straight A's. So, why not SPM ?

" It is better to fail with pride than to have never tried."

p/s : esok ade merentas desa kat sekolah aku 'SMK Kulai Besar' :)

Just that for today.
Kbaii ~~

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life