<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Atika, 24yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:



recent update :
Makkah, Rumah Allah
written on March 26, 2012 @ Monday, March 26, 2012 ✈

                                           Youkoso ~ Assalammualaikum ~ Annyeong ~


                                                    Nak pegi sini suatu hari nanti. Insyaallah ~


Hello peeps (>.<) Yok yok story ! hehe. Tadi aku ade buat banyak kesalahan kat kelas >< terkoyak kan buku teks kawan aku, pegang barang jatuh and banyak lagi lah. And tadi  nampak senior tu ~ dia dapat no. 3 dalam kawad kaki. Yang aku musykil skarang ni ..dia sebenarnya bomba ke pengakap ? hurm apa-apa jela.


Second thing, cegu kesayangan aku dah balik ●‿● Alhamdulillah ustazah dah balik dengan selamat ke Malaysia setelah pergi umrah minggu lepas. Cam biasa, bila ustazah masuk..apalagi kiteorang suruh ustazah citer. hehe. Ustazah Raudah pegi umrah dgn suami dia. Tapi tadi ade part yg tak best.


Ustazah cakap masa dia nak solat sunat tahajud, masjid penuh. So, cegu kena lh menyelit kat orang. Ade orang arab ni marah cegu and halau. Kesian cegu :'( 
Lepas tu ade sorang mak cik ni dari Malaysia, cegu tanya bole tak duduk sebelah dia, dia bagi banyak alasan..cakap ade orang lh, sempit lh. Hurm. Habis je citer, nampak raut muka cegu sedih.


Manusia sepatutnya bertolak ansur, terutamanya seorang Islam ~
Just that. Kbaii ~

p/s: semalam birthday kawan baik aku, Sarah. And esok birthday aku ^^ Tak mengharapkan apa-apa. Bagi teddy bear ke, cd Kpop ke atau pun iPhone. lol. kidding.
Saya hanya mengharapkan ucapan ikhlas dari anda  (✿◠‿◠)



0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life