<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Atika, 24yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:



recent update :
Aku Stalker ?
written on February 21, 2012 @ Tuesday, February 21, 2012 ✈

                                       Youkoso ~ Assalammualaikum ~ Annyeong ~

Dah lama aku tak updated blog ni. Hehe. Banyak benda aku nak cerita dekat sini. Tapi di sebabkan banyak masalah yang datang. Jadi tak berkesempatan //Cheeh. tipu je tu. Sebenarnya malas. Okay, actually banyak benda yang terjadi dalam minggu ni. Nampak kan tajuk dekat atas 'Aku Stalker' .

Aku stalker 2 orang budak (laki) yang aku suka. Firstly yang setahun tua dari aku and senior aku. Aku stalker bukan untuk buat benda yang tak baik. Just nak tahu apa yang dia buat baru-baru ni.

Aku nak cerita sikit ni. Senior yang aku suka ni tengah online. Tapi aku tak berani nak kata 'hai' dengan dia sebab aku segan. So, aku tanyalah kawan baik aku adakah aku patut tegur ke tak. Dia kata tegur jelah. Akhirnya aku memberanikan diri. Aku tanya 'ganggu ke tak'  ? dia cakap ' x '. Hurm dah sah yang dia malas nak layan aku. Selepas kejadian tu aku dah tak brani nak tegur dia lagi.

Yang pasal 'crush' aku lak, aku dengar dia ada banyak masalah. Adik angkat la, kakak angkat lah...gaduh lah. Macam-macam. Aku tak tahu nak describe diri aku ni macam mana ? Dia tak suka aku, tapi kenapa aku nak ambil berat tentang dia. Dia rasanya dah ada couple baru. Tapi aku still act macam ni. Hurm ! Atika childish.

Sebelum tu aku nak cakap yang just stalker baca dianya status terbaru. Aku takde buat-buat apa yang memalukan tau.

Just that. Kbaii

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life