<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Atika, 24yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:



recent update :
~ Esok Start Sekolah ~
written on January 03, 2012 @ Tuesday, January 03, 2012 ✈

                                        Annyeong ~ Assalammualaikum ~Youkoso
  
       Hari ni 3hb.1.2012 .Dengan kate lain esok aku dah mula sekolah .Yahoo !! Da lame ta jumpe kwan baik    aku .Hehehe.... Tunggu aku Sarah ,Aina ,Iffah ,Izza ,Fahira dan Nurin .Ta sabar nk kacau kau Izza and Aina .Ta sabar nk gadoh2 dengan kau Iffah .Ta sabar nak kepoh2 pasal KPOP dengan Sarah ,Nurin and Fahira.

               Huwaaa .... memang ta sabar >.< Sume kelengkapan skola da beli .Taon ni brang aku agak branded .        Macam ksut Everlast .Beg Body Glove .Ni sume abg aku pnye pasal larh .Die pakse aku (sbnarnye nak )    hehehe.. Yeah ! taon ni PMR .Truly said aku sbnarnye takot .Tapi nak wat camne sume bdak yg msok Form 3 akan mnghadap PMR ,taleyh nak ngelak .

    Sebelum aku pergi aku nak bagi korang sume tengok Boyfriend kesayangan aku and sebuah lagu .Firstly korang kne off lagu yg kat tepi kiri tu and then baru dengar lagu ni . Enjoy !


                                                                   ~ youngmin -ah ~
                                                   



0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life