<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Atika, 24yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:



recent update :
.: Lelaki Jiwang :.
written on January 27, 2012 @ Friday, January 27, 2012 ✈

                                            Annyeonghaseyo ~Assalammualaikum ~Youkoso ~






Nampak tak tajuk utame kite pada hari ini? nmpak kan...aku just nak cakap yg aku paling bnci lelaki yg jiwang ! penah aku tengok satu cter ni ,ta silap aku 'i love you' cter melayu .ade sorang budak laki ni ayt skrip die aku smpai trjatuh dri kerusi .nak tau ta ape die ?




nak ta ?




kalau ta nk aku still nk bitau gak ,die cakap 'awak tahu ta yg awak dah buat hati saya bergelora and bla bla bla...bila aku dngar ayt tu aku tros ktawe cam orang giler smpai trjatuh dri kerusi ..hahaha//buat malu je .aku memng ta suke orang yg ske ckap dramatis ,pujuk rayu and yg sewktu dgn nye...




so ,kalau ade lelaki yg cakap bende2 yg aku anggap jiwang ,maybe aku akan reject awal2 .Contohnya :-




*Panggil aku sayang ,baby ,babe ,mama and yg sewaktu dengannya.
*cakap dengan aku kate2 yg puitis.
*Suke nyanyi lagu jiwang depan aku.




0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life