<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Atika, 24yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:



recent update :
Hari Berganti Hari ~
written on December 26, 2011 @ Monday, December 26, 2011 ✈

                             YOUKOSO ~ ASSALAMMUALAIKUM~ ANNYEONG ~


            Dah dekat sebulan aku bercuti .Lagi seminggu aku akan masuk sekolah balik . gembira ^^ atau sedih
:( aku pon tak tahu .Tahun depan yang pasti aku akn menghadap exam yang besar iaitu PMR . Warghh !! tu yang tade prasaan tu .
BACK TO SCHOOL ~
Ingat lagi 1st time masuk SMK Kulai Besar .Kat situ aku tak kenal sesape pon sebab aku pelajar SKTM .Duduk kat bangku kantin sorang2 .Hurm...lepas beberapa bulan baru aku dpat kawan .Tapi aku still ta dpat sesuaikn diri kat sane . Bila aku fikir kawan2 aku yg lain masuk asrama okay jek . so,why me not ? hari berganti hari ,bulan berganti bulan and tahun brganti tahun .Ta sangke da 3 tahun aku kat situ . Aku kena kurangkan brmain and online . Tp KPOP dgn aku mmg taleyh d'psahkan .And tahun dpan aku kne menghadap PMR .Hope korang yg bace post ni boleh tadahkan tangan doakan aku dapat 8A dgn cemerlang dalam PMR .Aminnn..... 

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life