<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Atika, 24yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:



recent update :
.: Pengalaman yang tak akan dilupakan :.
written on November 17, 2011 @ Thursday, November 17, 2011 ✈

                          ANNYEONG ~ ASSALAMMUALAIKUM ~ YOUKOSO ~



      Da lame aku tak update blog niyh . Da bersarang dah belog niyh. Hari ni aku nak share satu cerita yang   tak akan aku lupakan .Minggu lepas aku pergi KL dengan saudara aku dari indonesia .Masa nak balik ada sesuatu yang terjadi...jeng..jeng..jeng.. Aku balik JB ary ahad pukul 11.00p.m. Ada kawan pakcik aku tu yang tolong hantarkan ke PUDURAYA sebab aku balik naik bas . Aku sebenarnya nak balik esok pagi tapi nenek aku ikot pakcik aku balik kalau aku tak ikot aku kena balik sesorang. Masa aku sampai kat PUDURAYA tu ade beberapa abang tu sebok tanya nak tiket balik JB ke? pakcik aku cakap ya. Aku ikot orang tu kat belakang sampai la kat satu kedai ni. Aku pelik kenapa kaunter tiket dia kat sini .Tapi aku just diamkan diri sebab aku bukannya pandai sangat naik2 bas ni .Tapi bila aku tengok orang tu tulis kat satu resit ni ,aku start curiga .Ada ke tiket camni?? Aku pun cakap la nan pakcik aku yang kite ni da kena tipu nan ulat tiket .Aku pun angkat kaki pegi kaunter dia . Aku call mak aku kat mane selalunyer beli tiket .Masa call tu aku cam nak nanges > <' sebab kena kejar nan orang tu .


                                                                          takotnyer > <"

Aku gi kaunter tiket tu tapi dia cakap tiket da abes ^^' . Dia cakap kena pegi Bandar Tasik Selatan ntok beli tiket. Aku pegi naek LRT .Dekat pukol 11.30p.m aku sampai dengan selamat kat Bandar Tasik Selatan
Dalam pukol 11.59p.m. aku naik bas balik JB . ALHAMDULILLAH ~



     Sepanjang masa aku nak balik , aku banyak tanya nan ramai orang. Dari orang melayu ,cina hingga india semua baik ^^ . Diorang semua tak sombong and sedia membantu bila aku tanya .I'm sure if there are tourists coming to Malaysia, must not be lost because of malaysia help if they are in trouble

                                                                 itu sahaja untuk hari ini ^^


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life