<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Atika, 24yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:



recent update :
Sayonara, cikgu Umi Hanim :')
written on May 25, 2013 @ Saturday, May 25, 2013 ✈

Assalammualaikum.
Hye peeps! Oh okay. Rupanya dah 2bulan aku tak update blog ni -.- Ingatkan sebulan je aku tinggalkan. Wuuu dah bersawang blog ni. Maafkan saya.

Hari Khamis adalah hari terakhir cikgu Umi memberi khidmat sebagai guru praktikal di SMK Indahpura (1) merangkap cikgu mathematics aku. Rasanya 3 bulan cikgu mengajar kat sini. Entahlah tak ingat. Lol. Jadi, hari Khamis yang lepas ada buat sedikit sambutan untuk cikgu sebagai tanda terima kasih. Pelajar 4Teknikal kumpul duit untuk beli kek. Asal formal sangat aku menaip ni. AAAAAAA BENCINYA ;A; NI MESTI PASAL DAH LAMA TAK UPDATE! TSK.

Apa apa jela. Sebelum cikgu masuk, kitorang sempat lagi main dodge ball kat kelas. Wuuu main baling baling bola dan aku tak sengaja baling bola kat pelajar laki punya..... paham paham sendiri. Kuat juga rasanya. Masa cikgu masuk, budak akaun masih kat bilik APD. Kitorang pelajar LK dah lama diabaikan oleh cikgu sendiri sebab result hancuss. Ha ha ha ha k tak lawak. Akhirnya cikgu masuk dan berbual lah sekejap dengan dia. Budak akaun bawa kek masuk dan cikgu macam terkejut. Not expecting about that. Oh berjaya!


Kek coklat berlapis blueberry buatan cikgu Rozy. Wuu sedap o(≧∇≦o)
Kitorang sempat nyanyikan lagu 'Happy Birthday' untuk cikgu. Takde kena mengena sebenarnya. Haha nyanyi lebih dari 5kali sebab budak akaun baru beberapa orang yang masuk.






Main suap suap. Awww sweeettnyaa hahaha.
Acara memotong kek. Yey! Time ni kena survive sendiri sebab tak bawa pinggan untuk makan kek ಥ_ಥ
Tapi takpe sebab aku ada bawa bekal, jadi guna jela yang itu. Muahahaha k stahp.






Dari makan kek terus jadi main calit calit kek kat muka orang. Aku tengah menikmati kek dengan Aina dan tak pasal pasal aku terbabit sama. Elma calit kek kat muka aku. Oi aku innocent siaa. Tak kacau pun korang. Ugh apalagi terus kejar dia satu kelas. Kau kacau aku, aku kacau kau balik. Habeh ah muka dia. Aku kena 2kali sedangkan aku tak buat diorang. Budak laki dah nak serang aku tapi aku awal awal warning 'Kau buat, aku tumbuk kau' Hahaha maaf sikap aku memang macam ni. Satu kelas kena calit kek termasuk budak cina yang tengah buat hw. Haha tak memasal. Cikgu awal awal dah kena sebab budak budak ni buat kecuali Aina aku rasa. Muka dia bersih je aku tengok. Aku rasa kelas aku paling bising. Nasib kelas paling hujung dan paling atas. Jadi, tak dengarlah satu sekolah dengan suara kitorang. Kelas sains tengah belajar kat sebelah but we can't handle it. Only one day we can do that and that is the last day for teacher. Sorry again class science.




This is so gedik. Haha


Cikgu buat penanda buku tu untuk satu kelas. Jyeahh comel ♡^▽^♡


Ambil gambar reramai. Aaaaa memory. 
Time ni rasanya Dinie nak kiss cikgu. Kesengalan terserlah. Yang kat sebelah itulah murid paling nakal dalam kelas yang dipilih oleh cikgu. Yey you are.



Aww kisseu (´∀`)♡ Nak? Nah flying kiss.



Budak tu bajet gangster. Hahaha xD




Yuna kata: Setiap gambar, ada lagu. Tapi aku rasa gambar ni ada aura membunuh. Haha rasanya cikgu memang nak pukul je dia guna tu. Oh itu pemberian dari budak cina untuk cikgu. Taktahu apa function nya. Maybe benda itu boleh cikgu bawa kalau ada budak annoying kat kelas, tak dengar dia cakap. Boleh hempuk je terus



This is so gay. Tidak baik untuk tatapan 16tahun kebawah. Maaf atas kelakuan yang tidak sepatutnya. Lol



Scene luahan perasaan. Eh salah. Permintaan maaf dari cikgu. Dan aku sebagai batu penghalang dari terjadinya pergaduhan antara cikgu dan pelajar. Haha akhirnya Dinie di reject cikgu. Yey!



I'm so high high high~! In the sky sky! Gonna catch it. Lol

K gambar dah tamat. Semasa cikgu pertama kali menjejakkan kaki kat sekolah ni untuk pertama kali dapat pula kelas kitorang yang gila gila dan nakal habis untuk diajar. Cikgu kena ada kesabaran yang tinggi untuk mengajar. Selama cikgu mengajar, saya tahu cikgu pernah mengalirkan air mata sebab I can see on your eyes when you scold us. I also know you can't let the burden away with just scold us and this is first time you teaching high school student. You really have hard time with us. For teacher, I'm sorry for my misbehaved act all this time. Sorry because I can't give the best grade for you after what you have teach me as a gift. Sorry again because we do not like other classes taught by you such as 4 Technic /sigh/ As representing all students at class 4 Technical, we are sorry if we do not pay attention during your class. I hope you can forgive us. Thanks for teach me mathematics, add math and chemist before the exam. I'm really appreciate it. Oh wanna ask you whether you have throw away the letter or not? Good things lah you throw away. Haha that letter is mess with my handwriting. Hopefully teacher passed with distinction in the your field and you will be what you want to.

Have a fun at your village, teacher. And when you have some leisure time, come visit us but that is when you want to meet us again. Who knows after this you don't want to see us again.

Maafkan saya untuk bahasa yang agak cam keling. Kalau ada lah. Maaf kalau English saya berterabur.
Done typing.
Bye earthlings. 







0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life