<body>
bonjour ~

Welcome fella! This blog gonna make you thrice times to think whether to read or close xD

: Atika, 24yo, malaysian .
+ follow | twitter | ask me

chitchat:



recent update :
Omoo! It's ma birthday (ノ> ◇ <)ノ♪
written on March 28, 2013 @ Thursday, March 28, 2013 ✈


Assalammualaikum.
Hahahaha muka sungyeol >< Buruk giloss.

Erm hi. How are you? Do you guys fine? Yes I am, thanks. Lol awkward. Sebulan tak  update seperti yang dijanjikan. Ehh. Cakap main topic terus. Yesterday, 27 March 2013 I have official turning to 16 years old. Kkkk I know I have getting older and awesome. Ahaks. Rasanya sambutan birthday aku tahun ini adalah paling gempak. Lol takdelah gempak sampai bentang red carpet ke, bagi hadiah lamborghini atau sewaktu dengannya. Almaklum aku dah lama tak sambut birthday sendiri. Kalau tiba masa 12am tu, akulah orang pertama yang wish sendiri dan memang kawan aku semua tak ingat langsung kalau tak tengok kat fb punya reminder tu. Ahaks. Sadis sungguh. Kali terakhir buat parti hari jadi masa darjah 4. Lepastu mama dah tanak buat sebab mama kata aku dah tua. K mama k. Kakak faham. Hahahaha.

The first person who are wish birthday to me is Sarah aka bini hyunjoong and we otp about 1hour 25min. K its a long time for me. Dapat free call. Call jela sesiapa yang tak tidur. The second person is Syafiqah aka Pikachu. And third one is Aishah aka bini Kwangmin. I know her through twitter and we became close. She will tell me about her life and  her 'crush' and also me. The thing that we always said is spazzing about Kpop. Lol. But she is budak asrama. Terkejut dan terharu sebab dia mesej pukul 12.30am. She remember me >< Nurin Nabihah aka teddy bear was the last person who are wish birthday to me at 11.56pm. See, only 4 minutes more until we go to the a new day. She really weird person but adorable.

Buat perjumpaan or celebrating my birthday at IOI Mall dan aku dengan Fahira yang paling awal sampai. Diorang datang lambat. Adalah jugak lebih kurang 10 orang yang datang. Ada lagi beberapa kawan aku tak datang sebab hal keluarga. Tak kisah sebab keluarga diorang lagi penting dari aku. Kalau nak jumpa aku, bila bila masa boleh. Bukan aku pindah ke Korea Selatan pun. Sampai susah nak jumpa bagai. Hahaha sengalnya aku. Yang paling lambat sampai adalah Nurin. Hampir sejam kott. Almaklum vvip kita yang sorang tu susah sikit nak keluar rumah. Kena buat appointment dulu baru dapat. K stop, aku dah start merepek lagi. Diorang ah ni ajar aku yang bukan bukan.

Thanks to Fahira sebab lukiskan poster ni untuk aku sebagai hadiah. Comel dan kemas! Dan tambahan dengan kek sekali tapi takde gambarnya sebab semuanya kat Sarah dan pikachu ╥﹏╥

Youngmin *O*


Thanks to Syafiqah dan Sarah untuk hadiah ni. Buat susah susah je. Diorang datang pun dah kira aku berterima kasih sangat sangat. 

They love me  (´∀`)♡ Ahaks.
 
Sarah bagi tudung warna hijau campur biru tu manakala Syafiqah bagi aku Toblerone(人´∀`*)

Syafiqah ada cerita kisah disebalik kotak hadiah ni. Lololol ayat aku. Haha.

Dia: 'Saya nak beli kotak hadiah.'
Akak: 'Untuk perempuan ke lelaki?'
Dia: 'Perempuan'
Akak: *Hulur kotak hadiah warna pink*
Dia: 'Tapi dia tu bukan macam perempuan sangat'
*Yang ini aku rasa cam nak bantai dia je -.- Agak ah. Bila masa aku buat pertambahan jantina pulak.*
Akak: 'Tomboi ke?'
Dia: 'Eh bukan. Perwatakan dia kasar.'
Dia pilih kotak warna hitam tapi tak muat akhirnya ikut cakap Sarah, amek kotak yang itu.


Nurin Nabihah pulak belikan novel ' Bakal Isteriku, Gengsternya! ' sebagai hadiah. Dia kata taktahu nak belikan apa untuk aku. Sarah pun dapat juga. Untung dia. Sarah punya birthday 25 March. Celebrate sekali. Aku nak beli novel ni sebab sebab.... sebab aku rasa ada persamaan dengan aku. Ahaks xD


Masa hari rabu tu aku pakai maxi dress. First time. Segaaaaaaaaaaaaann sangat ;A; Tak sesuai dengan aku sebenarnya. Aku kata kat diorang itu adalah kali terakhir aku pakai camtu depan diorang. Lepasni tak sanggup. Asyik kena bahan je. Diorang kata jalan lah lemah lembut sebab aku pakai kain.  Tahulah aku jalan cam samseng. Kang dah baik baik aku pakai kain nampak cam perempuan melayu terakhir, terus jadi gangster tak pasal pasal. Ecewaahh. Dah memang camtu cara aku jalan. Aku juga yang nak pakai, tahan jela.  Pandai mereka mengenakan beta ini. Beta tak bersalah. Kena juga bahan sebab kawan aku tuuuuuuu. Fuuuuu memang tinggi sungguh kesabaran beta pada haritu tapi nampaknya Syafiqah sudah pandai mengenakan beta balik. Mentang-mentang aku pakai kain, main ugut-ugut nak angkat kain aku. Memang makan kaki jawabnya. Nasib tak sama sekolah lagi. Kalau tak, memang kena buli dia kat sekolah sentiasa.


Last but not least. Ecewah. Thanks kat korang yang sudi menghadirkan diri jumpa aku walaupun busy dengan hal masing-masing.  Syafiqah dan Sarah ada minta balik pindah Kulai Besar balik. What can I say, I can't dear. Aku dah amek LKJ. Takkan nak drop lepastu amek biologi. Boleh jadi gila -.- Ha ha ha. Fizik, Kimia dengan addmath pun dah buat aku stress. Apa lagi biologi yang korang kata senang tu. Muehehehe jangan marah.


K dah habis merepek meraban.
Just that. Kbaiii





0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life